BMY Mediatalk over Clubhouse
Wordt Clubhouse een succesvol sociaal medium? Waaraan moet zo’n medium voldoen? En wat kun je als programmamaker nu al met Clubhouse? Zomaar wat vragen die centraal staan in de Mediatalk op woensdag 21 april.
Op de Dag van de MediaStages verzorgt BMYoung, als platform onderdeel van hét mediavakblad van Nederland en speciaal gericht op jonge en aanstormende mediamakers, een talkshow over Clubhouse. Dit programma is vanaf 11.00 uur live te volgen voor alle stagezoekers en andere geïnteresseerden.
BMY Mediatalk
Naar verluidt maakt inmiddels ruim een miljoen Nederlanders al gebruik van Clubhouse. Het relatief nieuwe social media platform staat in het teken van audio en audioberichten. Maar wat kun je er nog meer mee, welke data wil het platform van de gebruikers weten en werkt het al verslavend?
Sander Koreman (Esquire) licht de mogelijkheden van de applicatie toe, evenals ‘Clubhouser’ Floris Molenaar. Ook Menno de Boer, voormalig Directeur Radio van 538 en advocaat Ron Lamme, gespecialiseerd in intellectueel eigendom-, media-, en ICT recht, schuiven aan tafel. En Sander Timmermans, ondernemer en founder van Young Ones de Podcast en Mila Duterloo spreken over de krachten van sociale media.
Interactie
De presentatie ligt in handen van Kevin van den Berg. Kijkers kunnen tijdens de uitzending ook vragen stellen die worden meegenomen in het gesprek. De talkshow wordt gefaciliteerd door het jonge, ervaren team van United Bluelabel, dat de livestream verzorgt naar YouTube.
Livestream
De talkshow duurt ongeveer een uur en is 21 april vanaf 11.00 uur live te volgen via mediastages.nl.
Bron: BMY