BMY Podcast met Rodney Lam
Wekelijks maakt Joost Koning voor ons jongerenplatform BMY de podcast Joost Mag Het Weten. In de 23ste aflevering is Rodney Lam, CEO Daily Paper en producent/acteur van de film Suriname, te gast.
Rodney is actief op verschillende terreinen. Als directeur van Daily Paper is hij verantwoordelijk voor het gehele kledingmerk en alles wat daar bij komt kijken. Denk aan nieuwe stores, nieuwe collecties en nieuwe samenwerkingen. Daarnaast komt hij als CEO van Vizaviz met nieuwe filmconcepten ‘gericht op een specifiek publiek door middel van effectieve en innovatieve marketingstrategieën’. Je kan hierbij denken aan de film FashionChicks met de boyband B-Brave in de hoofdrol, of de eerste Nederlandse film met vrijwel alleen maar influencers: Heksen Bestaan Niet.
Op 20 februari komt zijn eerste Pathé Thuis-original Suriname uit, die hij schreef, produceerde en waarin hij de hoofdrol speelt. Versterken al deze verschillende rollen bij de film Suriname en als ondernemer elkaar of is jezelf specialiseren toch effectiever? Hoe en waarom neem je de verantwoordelijkheid van een hoofdrol op je in een speelfilm terwijl je eigenlijk geen acteur bent? Hoe verklaart Rodney het succes van Daily Paper en hoe heeft hij dit in de markt gezet?
Vanuit het kantoor van Daily Paper in Amsterdam krijg Joost de antwoorden op deze vragen. Beluister het in de BMY Podcast: Joost Mag Het Weten.
De BMY Podcast is ook beschikbaar op Spotify en de Apple podcast app.
Bron: BMY