Talpa Network breidt social influencer portfolio uit
Social1nfluencers, de influencer agency van Talpa Network, gaat exclusief samenwerken met vooraanstaand multi-platform brand Supergaande, van het creatorsduo Qucee en Nesim. Ook 538-dj’s Julia van Reyendam, Jordi Warners en muzikaal talent William Hunswijk tekenen een exclusieve overeenkomst met het mediabedrijf.
De nieuwe samenwerkingen vallen samen met de terugkeer van het label Social1nfluencers (S1) binnen Talpa Network. S1 fungeert als schakel tussen het medianetwerk, Media Solutions en influencers, én speelt een centrale rol in het bevorderen van samenwerkingen tussen merken en makers.
Supergaande
Supergaande, dat populair is op diverse online platforms, bestaat uit content creators Qucee, Nesim en hun ‘extended family’ van diverse talenten. Hun unieke stijl en creatieve benadering hebben een breed publiek aangetrokken, wat resulteert in een indrukwekkend online bereik via verschillende formats. Het duo werkte al eerder op projectbasis samen met Talpa Network, onder andere voor StukTV project Samen Kunnen We Niet Stuk en The Toast-campagne van Tempo-Team.
De samenwerking met Supergaande richt zich op het gezamenlijk ontwikkelen van commerciële kansen, het uitwerken van creatieve projecten en het optimaliseren van contentdistributie om bereik te verwaarden.
Uitbreiding S1 netwerk
S1 bevestigt naast de samenwerking met Supergaande, ook een exclusieve overeenkomst met William Hunswijk, Julia van Reyendam en Jordi Warners. William Hunswijk is een opkomend talent met een unieke en meeslepende online aanwezigheid, waarbij hij vaak zijn content op een zingende en muzikale wijze presenteert. Julia van Reyendam en Jordi Warners zijn radio-dj’s bij Radio 538, podcastmakers en presenteren meerdere onlinevideo’s van 538.
Daarnaast kondigt S1 met trots de uitbreiding van het YouTube Multi-Channel Network (MCN) aan met de toevoeging van het populaire YouTube-kanaal van Soufiane Touzani, één van de grootste in Nederland. Ook heet het Vita Cleo Boers en Julia Heetman welkom binnen het MCN, dat een officieel partnership met Google heeft op gebied van digital videosales.
Paul van den Heuvel, Head of Social1nfluencers: “Bij S1 streven we ernaar om creativiteit en commercieel succes in de digitale contentwereld te bevorderen. Ons label vertegenwoordigt de populairste content creators en merken van Nederland, waaronder STUK, Nienke Plas en Jay-Jay Boske. De uitbreiding van ons influencer portfolio draagt bij aan de groei en diversiteit van het netwerk én biedt adverteerders de unieke mogelijkheid om te profiteren van de enorme exposure en creatieve mogelijkheden die deze influencers bieden.”
Bron: Talpa Network/BM