Tweede seizoen For The Win: Knock Out!
Na een succesvol eerste seizoen is PlayStation een tweede YouTube-reeks gestart met influencers zoals Milan Knol, Royalistiq, Qucee, OnneDi en JayJay Boske.
Vorig jaar startte PlayStation op haar YouTube-kanaal een ambitieus nieuw YouTube gaming toernooi, For The Win: Knock Out!. In zestien afleveringen werden vier teams gevolgd in hun strijd om de PlayStation Knock Out Cup. Dit resulteerde in meer dan 5 miljoen gekeken minuten en meerdere trending video’s. De serie werd gelanceerd op het YouTube-kanaal PlayStation – For the Players.
In de komende weken verdedigen Qucee en JayJay Boske hun titel in het tweede seizoen. Dit jaar gaan zij de strijd aan met Milan Knol & OnneDi, Defano Holwijn & Keizer en Quin & Royalistiq. De vier teams strijden tegen elkaar om de PlayStation Knock Out Cup. De teams spelen games als FIFA 20, Fortnite en Grand Theft Auto V (GTA V). Tevens nemen ze het tegen elkaar op in pre-game challenges, een racesimulator en spelen ze een aantal indrukwekkende PlayStation VR-games.
Xanthe van Schoonhoven, Media Manager bij PlayStation Benelux legt uit: “Wij zijn onwijs blij met het tweede seizoen van For The Win: Knock Out! De entertainment content waar onze online community op zit te wachten blijft leidend en is in het nieuwe seizoen naar een nog hoger niveau getild. De inzet van zowel nieuwe games, challenges als influencers stelt ons in staat om een bredere doelgroep aan te spreken en te enthousiasmeren voor PlayStation. De samenwerking met en expertise van Divimove en Mediacom Beyond Advertising heeft wederom geresulteerd in een zeer professioneel online gaming toernooi, waarbij we de lat nog hoger hebben gelegd ten opzichte van het eerste seizoen. Het resultaat is een prachtige samenwerking waar we allemaal trots op zijn; For The Win: Knock Out seizoen 2.”
De eerste drie afleveringen hebben in anderhalve week al meer dan 350.000 weergaven gegenereerd. For The Win: Knock Out seizoen 2 is iedere dinsdag en zaterdag om 14.00 uur te bekijken op het YouTube-kanaal For The Players. De serie is ontwikkeld door digitaal mediabedrijf Divimove in samenwerking met het content label van MediaCom, MediaCom Beyond Advertising (MBA).
Bron: Divimove/BM