Xite maakt YouTube-serie Diner voor twee
In de YouTube-serie Diner voor twee gaan artiesten, influencers en andere creatievelingen met elkaar in gesprek over onder meer hun eigen carrière. De diners vinden plaats in wisselende musea en andere ‘exclusieve locaties’ in Amsterdam.
In de serie, ontwikkeld door Xite in samenwerking met Museumnacht Amsterdam, delen steeds twee andere gasten persoonlijke verhalen met elkaar onder het genot van een diner. Onder meer Tim den Besten, Willie Wartaal en Vjeze Fur zijn de komende weken te zien in de serie. De eerste aflevering, met influencer Famke Louise en presentator Bastiaan Rosman, staat al online.
Jordy den Haan (projectmanager Museumnacht) zegt: “Met Museumnacht proberen we altijd verder te kijken dan de disciplines die je terugziet in musea en de gesprekken over kunst of geschiedenis. Juist op deze manier kun je jongeren enthousiasmeren voor een bezoek aan het museum. Door deze samenwerking met Xite aan te gaan, hopen we het gesprek over Amsterdamse musea verder open te breken.”
Bron: MarketingTribune/BM