MediaMatters organiseert speed dating op IBC
Met duizenden bezoekers, bijna 2.000 stands en honderden sprekers is de IBC een overweldigende ervaring. Hoe spot je in deze broadcast jungle veelbelovende startups die de toekomst gaan bepalen?
MediaMatters helpt je op weg door een Speed Date event te organiseren op de laatste dag van IBC, dinsdagochtend 18 september. In korte tijd kunnen mediabedrijven kennis maken met internationale startups en scale-ups.
MediaMatters, een project van Media Perspectives, lanceert dit nieuwe initiatief in samenwerking met de IBC. MediaMatters selecteert een groep van 15-20 internationale, veelbelovende startups. Zij presenteren zich eerst in pitches aan het publiek. Daarna heb je de mogelijkheid om met deze startups in gesprek te gaan in 10-minute talks. Het hele event duurt niet langer dan drie uur en wordt afgesloten met een netwerklunch. Een mooie gelegenheid voor managers of projectleiders innovatie om in een korte tijd internationale startups te leren kennen en samenwerkingsmogelijkheden te onderzoeken.
Geselecteerde startups
De startups die deelnemen aan de speed dating zijn afkomstig uit diverse windstreken: Amerika, Bulgarije en zelfs Libanon. De velden waarin ze actief zijn variëren van AI, streaming, fan engagement en product placement. Lees meer over deze startups op de website van MediaMatters.
Programma & Inschrijving
Dit evenement, dat in samenwerking met IBC georganiseerd wordt, vindt plaats op 18 september van 9.30-12.30 met afsluitend een netwerklunch. De locatie is de Topaz Lounge in de RAI in Amsterdam. Geïnteresseerde mediabedrijven kunnen een kaartje kopen via Eventbrite.
Startups en scale-ups kunnen zich aanmelden voor het event via deze pagina.
Bron: MediaMatters/BM