Online Seminar opent nieuwe studio in Johan Cruijff ArenA
Online Seminar, de webinarproducent voor de zakelijke markt, heeft deze week een nieuwe studio geopend aan de hoofdtribune van de Johan Cruijff ArenA, bij skybox 300. De studio heeft uitzicht op het bekende voetbalveld en is uitgerust met vaste camera’s, een regieruimte en alle faciliteiten om een interactieve uitzending te kunnen maken.
De studio is aangesloten op het Online Seminar-platform, dat de interactie van de kijkers voor, tijdens en na de uitzendingen verzorgt. Dit maakt deze studio geschikt voor bijvoorbeeld talkshows, productpresentaties, aandeelhouders- vergaderingen, webinars, online workshops en voor de hybride cross-over tussen fysieke en online events.
Marthijn Pieters, CEO Online Seminar: “Wij zijn blij dat we onze samenwerking met de Johan Cruijff ArenA verder hebben kunnen vormgeven door nu een nieuwe vaste studio in het stadion te openen. We hadden al een Online Seminar-studio op een andere locatie in de ArenA, waarin we inmiddels ruim 50 uitzendingen hebben gerealiseerd. De nieuwe verbeterde studio is van alle technische gemakken voorzien, met daarnaast ook uitzicht op het veld wat voor de uitzendingen een toegevoegde waarde kan hebben. Je kunt het gras niet alleen zien, maar ook bijna ruiken.”
Online Seminar
Online Seminar is een webinarproducent voor de zakelijke markt, met vestigingen in Amsterdam, Brussel, Barcelona en Madrid. Door de versnelde digitalisering zijn webinars inmiddels een belangrijk en structureel onderdeel van de communicatiemix van bedrijven. Online Seminar faciliteert en realiseert de totstandkoming van webinars van begin tot eind, en organiseert dit zowel inhouse bij klanten als vanuit de Online Seminar-studio’s. Van concept tot live-uitzending, en van dataverzameling tot profielverrijking en leadgeneratie. Online Seminar werkt onder meer voor Johnson & Johnson, RTL Nederland, Rabobank, KPMG, Heineken, Ministerie van Defensie en Talpa.
Bron: Online Seminar/BM