Peter van Klei business director bij Broadcast Partners
Broadcast Partners heeft Peter van Klei per 1 augustus aangesteld als business director. Met Peter heeft Broadcast Partners niet alleen haar commerciële afdeling flink versterkt, maar tevens expertise in huis gehaald vanwege Peters uitgebreide kennis en ervaring van de Nederlandse en buitenlandse media-industrie.
Peter van Klei is geen onbekende in de media-industrie. Hij was bijna 30 jaar werkzaam bij M&I Broadcast Services als director sales & marketing. Binnen de rol als business director bij Broadcast Partners zal Peter zich richten op zendernetwerkdistributie in Nederland en België en het verder ontwikkelen van SmartRadio.
Peter van Klei: “Broadcast Partners is een mooi en innovatief bedrijf. Ik vind het een eer gevraagd te zijn om deze uitdagende nieuwe functie op te pakken en kijk uit naar de mogelijkheid om mijn vaardigheden en expertise bij Broadcast Partners in te zetten. Samen met het bestaande team ga ik aan de slag om het klantenbestand verder uit te bouwen op het gebied van radio ‘as-a-service’ met SmartRadio en haar unieke positie als de grootste dienstverlener van zendernetwerkdistributie in Nederland en België verder te verstevigen.”
Robert-jan van der Hoeven: “Toen Peter van Klei beschikbaar bleek heb ik niet lang geaarzeld om contact met hem op te nemen. Zijn kennis en kunde passen perfect bij ons bedrijf en ons bedrijf bij hem. De samenwerking met Peter levert een vergroting van onze slagkracht op en zal zowel onze klanten als ons bedrijf ten goede komen.”
Over Broadcast Partners
Broadcast Partners is marktleider op het gebied van FM- en DAB-zenderparken en is de technische partner van de meeste radiostations, van lokaal tot regionaal en landelijk, waaronder alle grote radiostations in Nederland en Vlaanderen. Onder de klanten van Broadcast Partners bevinden zich onder meer Radio 538, NPO, VRT, Q-Music, Nostalgie, Sky Radio, Radio 10, Radio Veronica, 100% NL, BNR Nieuwsradio en de meeste regionale omroepen. Daarnaast levert Broadcast Partners omroeptechniek in meerdere landen en heeft het bedrijf een eigen R&D afdeling die innovatieve softwareproducten zoals SmartRadio voor de media-industrie ontwikkelt.
Bron: Broadcast Partners/BM