United wordt EMG
Facilitair bedrijf United verandert zijn naam in EMG, net als alle zusterbedrijven in de groep. De labels Quadia, Blue Label en Boost Graphics behouden hun naam.
United, met meer dan 30 jaar ervaring in de media-industrie, heeft zijn activiteiten altijd gebaseerd op betrouwbaarheid, flexibiliteit, sterke klantrelaties en operationele innovatie. Dit blijven ook de belangrijkste pijlers voor de toekomst. De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt waar EMG voor staat als organisatie.
Het onderbrengen van alle bedrijven in de groep onder één krachtig merk helpt EMG om te werken met de allerbeste mensen binnen het vakgebied en om de best passende technologische oplossingen te blijven bieden voor hun klanten. De website www.united4all.nl is in een nieuw jasje gestoken en is nu te bereiken via nl.emglive.com.
EMG is een wereldwijde leverancier van omroepdiensten en mediaoplossingen voor live sport, entertainment en evenementen, actief in tien landen: Frankrijk, België, Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Italië, Luxemburg, de VS en Australië.
Bron: EMG/BM