Scrambled produceert tweede seizoen van Karsu’s Turkse Keuken
Na het eerste seizoen van het succesvolle 24Kitchen tv-programma Karsu’s Turkse Keuken komt er nu ook een tweede seizoen. Het Amsterdamse food content bureau Scrambled gaat het programma weer produceren.
Scrambled verzorgt de gehele productie, van het uitwerken van het tv-format tot de foodstyling en de uiteindelijke opnames in de studio. De recepten worden in nauw overleg met Karsu ontwikkeld en zijn totaal anders dan in het eerste seizoen.
Marjolein Kiestra, Commercial Director van Scrambled: “Het is natuurlijk een feest om deze reeks weer met Karsu te mogen produceren. We zijn op zoek gegaan naar mooie nieuwe gerechten, leuke gasten en natuurlijk nieuwe informatie over de veelzijdige Turkse keuken. Het kan niet bijna anders dan dat de kijker voelt met hoeveel plezier en enthousiasme we deze reeks hebben gemaakt.”
Ook 24Kitchen is blij dat er een nieuw seizoen van Karsu’s Turkse Keuken komt. Kiki Bours, Channelmanager 24Kitchen: “Karsu is een goede aanvulling op onze 24Kitchen familie. Met haar eigen stijl en mooie verhalen weet ze de kijker enthousiast te krijgen voor de Turkse keuken en laat ze ons zien hoe makkelijk en lekker de gerechten zijn. Dat past bij de missie van 24Kitchen om hulp en inspiratie te bieden voor de dagelijkse maaltijd.”
In totaal worden er 20 afleveringen opgenomen voor het nieuwe seizoen van Karsu’s Turkse Keuken. Deze afleveringen zullen vanaf mei 2022 op 24Kitchen te zien zijn. Het food content bureau ziet deze nieuwe opdracht als een uitgelezen kans om hun tv-productie tak verder vorm te geven.
Marjolein Kiestra: “We hebben de smaak te pakken. Momenteel zijn we aan het kijken hoe we de televisiepoot van Scrambled verder kunnen uitrollen. Naast groeien qua volume, continu blijven innoveren en nog beter worden in wat we al doen – namelijk het produceren van hoogwaardige food content – is het onze ambitie om dé kookprogramma-producent van Nederland te worden.”
Bron: Scrambled/BM