Makers Channel gaat naar BrandDeli
BrandDeli en het online videoplatform Makers Channel gaan samenwerken. Makers Channel brengt alle sales activiteiten onder bij het mediabedrijf. Met de portfolio-uitbreiding verstevigt BrandDeli haar positie in de core doelgroepen Youth, Millennials & Young Adults.
Behalve extra online Inventory, kan BrandDeli door de portfolio-uitbreiding adverteerders extra ruimte voor branded content campagnes en sponsorships aanbieden. Het sluiten van samenwerkingen met innovatieve online partijen is onderdeel van de digitale strategie van BrandDeli.
Allard Ruyl, CEO BrandDeli: ‘’In de huidige markt bewegen tv en online steeds meer naar elkaar toe. Hierdoor krijgen makers meer invloed. Wij zorgen ervoor dat wij daar zijn waar onze doelgroep is, dus dit was een logische stap voor ons. Dat innovatieve partijen graag met ons samenwerken, is voor ons een bevestiging dat wij ons ontwikkelen in de juiste richting.”
Marko van Kampen, co-founder en CEO van Makers Channel: “BrandDeli is voor ons de perfecte partner om Makers Channel commercieel te ondersteunen. BrandDeli is expert op de jonge doelgroepen en heeft daarmee toegang tot voor ons relevante adverteerders. Daarbij zal het talent van de makers in samenwerking met de creativiteit van BrandDeli ons helpen om samen met adverteerders mooie Brand Partnerships op te zetten.’’
Bron: BrandDeli/Broadcast Magazine