KPN onderzoekt klachten glasvezelverbindingen
KPN gaat klachten van klanten van zijn glasvezelaanbod verzamelen naar aanleiding van een uitzending van TROS Radar van maandagavond. Klanten zouden onder andere te maken hebben met slechte verbindingen en het bevriezen van het tv-beeld.
In de Radar-uitzending werden voorbeelden aangehaald van glasvezelklanten die al maanden kampen met storingen. Ook zouden er veel klanten zijn die last hebben van stilstaande beelden op hun tv. Het Webcare-team van KPN maakte in januari van dit jaar al melding van deze problemen, die vooral bij klanten met glasvezel zouden plaatsvinden.
Woordvoerder Stefan Simons van het bedrijf zegt dat KPN naar aanleiding van de uitzending een e-mailadres instelt om de klachten te verzamelen. “We moeten eerst een beeld krijgen van de problemen en kijken dan hoe we ze kunnen oplossen”, vertelt hij aan Tweakers.net.
Een gebruiker van Tweakers.net: “KPN heeft naar aanleiding van het tv-programma een team opgericht om klanten te helpen. Het bedrijf gaat met spoed storingen bij de klanten aanpakken die tot nu toe niet verholpen zijn. Sommigen zitten al maanden zonder diensten.”
De woordvoerder van KPN wil niet ingaan op de bewering en bevestigt alleen dat de problemen geïnventariseerd worden.
Bron: Tweakers.net