Ster lanceert podcast over starten met reclame met Splinter Chabot
Ster heeft haar eerste podcastserie Starten met reclame gelanceerd voor ondernemers die de stap naar landelijke reclame willen zetten.
In de driedelige serie gaat presentator Splinter Chabot in gesprek met reclame- en media-experts om luisteraars op weg te helpen bij het bedenken, creëren en uitzenden van een effectieve commercial. De eerste aflevering is nu te beluisteren via ster.nl/podcast, Apple Podcasts en Spotify. De podcastserie is ontwikkeld door Ster in samenwerking met PodWorkz.
In de eerste aflevering duikt Splinter Chabot samen met Yerma Ham, accountmanager bij Ster, en media-expert Patrick Horstman, mede-oprichter van Featly Media, in de kansen en mogelijkheden van reclame. Splinter begeleidt de luisteraar bij de eerste stappen naar een succesvolle landelijke campagne, met de focus op radioreclame. Ter inspiratie komt Mascha van Zwieten, manager communicatie en marketing van Loo van Eck, aan het woord om haar expertise, reclame-ervaringen én resultaten te delen.
Naast de podcast is op Ster Reclamestarter een stappenplan te vinden waarin ondernemers stap voor stap inzichten krijgen in wat er allemaal bij een campagne komt kijken. Ook kun je berekenen welke mogelijkheden er zijn met een bepaald budget of inspiratie opdoen uit verhalen van eerdere ‘reclamestarters’. Allemaal met het doel om de stap naar landelijke reclame toegankelijker te maken.
Bron: Ster/BM