538 wint SAN Accent prijs en lanceert 538NL
De Stereoheads campagne van Radio 538 is bekroond met een SAN Accent. De communicatievakprijs werd vrijdag uitgereikt tijdens het SAN gala in Studio 21 in Hilversum. De campagne van Radio 538 – gemaakt in samenwerking met BSUR – won een SAN Accent in de categorie Vrije Tijd.
Doelstelling van de Stereoheads campagne was het verankeren van het marktleiderschap en versterken van het jongensachtige, rebelse imago van Radio 538. Gericht op levensgenieters die gek zijn op muziek, met de focus op mannen van 20 tot en met 34 jaar. Het concept achter de campagen: de Stereoheads belichamen strakke beats, energie en humor van Radio 538. Ze brengen radio dichterbij en laten je Radio 538 ook buiten de ether ervaren.
SAN Accenten zijn de enige communicatieprijzen van adverteerders voor adverteerders. Stichting Adverteerdersjury Nederland reikt ze jaarlijks uit met in de juryteams marketing- en communicatieprofessionals.
Nieuw digitaal station
Radio 538 introduceert vanaf vrijdag 538NL: een non-stop muziekkanaal waar alleen 538 hits van Nederlandse artiesten te horen zijn. Denk aan Afrojack, Gers Pardoel, Kraantje Pappie, Armin van Buuren en Caro Emerald.
Nederlandse dance- en popmuziek is nu ongekend populair en met het grote succes van veel artiesten van eigen bodem en het groeiende aanbod van nieuw Nederlands talent vond 538 de tijd rijp voor een muziekkanaal dat 24 uur per dag de beste dance- en popmuziek uit Nederland laat horen.
538NL vervangt The Voice of Holland radio. Tijdens het nieuwe seizoen van The Voice of Holland, van september tot en met december, komt dit radiokanaal weer tijdelijk terug. Daarna kunnen luisteraars weer afstemmen op 538NL.
Bron: Radio 538