Broadcast Partners introduceert SmartRadio
Op de IBC2016, die van 9 tot en met 13 september in de RAI wordt gehouden, lanceert Broadcast Partners in samenwerking met All4Media een compleet nieuw concept: SmartRadio. SmartRadio is het antwoord op veranderend luistergedrag en mediaconsumptie en creëert nieuwe mogelijkheden.
SmartRadio is een nieuw bedrijf. Broadcast Partners is hiervoor een samenwerking aangegaan met Alexander Josiassen van All4Media. De ontwikkeling van SmartRadio wordt uitgevoerd door de afdeling Research en Development van Broadcast Partners waarvoor sinds 1 september René van de Kolk als Manager R&D is gestart.
Robert-jan van der Hoeven van Broadcast Partners: “Ik geloof in de innovatieve kracht van SmartRadio en ben ervan overtuigd hiermee radio van de toekomst als dienst te kunnen leveren. In de samenwerking tussen All4Media en Broadcast Partners meen ik met Alexander Josiassen en René van de Kolk veel kennis en ervaring te kunnen aanbieden. Broadcast Partners brengt naast visie en producten ook uitgebreide expertise bij de noodzakelijke transitieprocessen van SmartRadio in.”
Alexander Josiassen, All4Media: “We laten radiostations de mogelijkheden zien hoe ze met onze visie, strategie en producten naar de toekomst kunnen kijken, zich herpositioneren en wij begeleiden ze daar in.”
Voor meer info: bezoek Broadcast Partners op IBC2016: hal 8 stand 8.C81.
Bron: Broadcast Partners/Broadcast Magazine