Coen en Sander zoeken irritante radioreclame
Welke radioreclame haalt het bloed onder je nagels vandaan? Met het Houten Reclameblok proberen Coen Swijnenberg en Sander Lantinga adverteerders aan te sporen tot het maken van luistervriendelijke spotjes. Op www.coenensandershow.nl kunnen luisteraars hun stem uitbrengen op de in hun ogen meest irritante reclame. Op vrijdag 14 december reiken de BNN-dj’s tijdens hun uitzending het Houten Reclameblok uit aan de makers van het vervelendste spotje.
De afgelopen week hebben luisteraars van De Coen en Sander Show de meest hinderlijke commercials op de radio kunnen nomineren. Tom de Ridder van MKB Brandstof, de reclame van Spa Citron waarin ‘Citronees’ wordt gepraat en ‘Heeeeey Peter!’ van KPN zijn enkele kanshebbers voor het Houten Reclameblok 2012. Swijnenberg: “Het is ongelooflijk. Het lijkt erop alsof er dit jaar een record aantal irritante spotjes is gemaakt voor de radio”. Het Houten Reclameblok wordt voor de zesde keer uitgereikt. Eerdere winnaars waren Calvé!, Oranginaaaaaaaaaa, Goedemorgen Drinkontbijt van Campina, DATZO en Centraal Beheer Achmea.
De Coen en Sander Show is elke werkdag vanaf 16.00 uur te beluisteren bij BNN op 3FM.
Bron: BNN/Broadcast Magazine