FD Persoonlijk bij BNR Nieuwsradio
Het weekendmagazine van het FD krijgt vanaf morgen een radioversie: FD Persoonlijk On Air. Elke zaterdagochtend tussen tien en elf gaat presentator Paul Laseur op zoek naar de goede dingen in het leven: reizen, lekker eten, cultuur, muziek, mode en design. Prominente gasten uit bedrijfsleven, politiek en cultuur praten over de andere kant van hun bestaan, daar waar werk en privé elkaar raken.
FD Persoonlijk On Air wordt elke zaterdagochtend live uitgezonden vanuit &samhoud places in Amsterdam. Mercedes-Benz is sponsor van het nieuwe radioprogramma. Hoofdredacteur Sjors Fröhlich van BNR Nieuwsradio: “Het is voor mij een langgekoesterde wens om een radioversie van FD Persoonlijk te maken. Populaire rubrieken als droomweekend, black book en huis te koop zijn perfect om ook op de radio tot leven te brengen. Wat mij betreft is FD Persoonlijk On Air het ideale programma voor de zaterdagochtend.”
Anouk Turkenburg, chef FD Persoonlijk: “Ik ben trots dat FD Persoonlijk als eerste magazine in Nederland een eigen radioprogramma krijgt. Zo ervaar je het typische zaterdagochtendgevoel van FD Persoonlijk nu ook als je in de auto zit op weg naar een hockeywedstrijd of tijdens het hardlopen.”
Peter Zijlstra, Manager Marketing & Brand Communication Mercedes-Benz: “Voor Mercedes-Benz is de samenwerking met BNR Nieuwradio en FD Persoonlijk een perfecte match. FD Persoonlijk On Air ademt Modern Luxury, de rode draad in alle communicatie van Mercedes-Benz. Het vinden van een juiste balans tussen business en vrije tijd; zoals wij zeggen, vrije tijd is luxe.”
Bron: BNR/Broadcast Magazine