Nieuwe campagne voor BNR
BNR Nieuwsradio begint vandaag met een grootschalige nationale campagne. De nieuwe pay-off ‘Zet je aan’ wordt gebruikt in print, online, outdoor en televisie. De tv-commercial wordt voorzien van actuele audiofragmenten. Luisteraars maken via een actie-website bovendien kans op een half jaar BNR luisteren in een Porsche.
Kevin la Grand, marketing manager BNR Nieuwsradio: “Vorig jaar is uit onderzoek gebleken dat het nieuwsaanbod van BNR Nieuwsradio hoog gewaardeerd wordt door luisteraars. De zender heeft enorme groeikansen. BNR Nieuwsradio wordt nog vaak geassocieerd met zakelijk nieuws. Dat beeld klopt, maar is niet volledig. De zender brengt een breed scala van nieuws op het gebied van politiek, economie, zaken, maatschappij, innovatie, legal, media, arbeidsmarkt, beurs, opinie, mobiliteit, leiderschap, personal finance en sport. Met deze campagne willen we de merkbekendheid verhogen en luisteraars aansporen om de overstap te maken naar het nieuws van BNR Nieuwsradio.”
Bron: BNR/Broadcast Magazine