Patrick Goldsteen Digital Director bij 538Groep
Patrick Goldsteen wordt Digital Director van de 538Groep. In die functie is hij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de digitalisering van de 538Groep. Ook wordt hij lid van het Management Team van de 538Groep. Goldsteen was hiervoor hoofdredacteur bij Playboy Magazine.
Menno Koningsberger, CEO 538Groep: “Met Patrick halen wij de juiste digitale publishing kennis naar binnen. Met deze kennis kunnen we onze footprint in het domein muziekentertainment verder vergroten. We gaan met onze merken een verdere intrede maken in de digitale leefwereld van onze luisteraars. Patrick is een jong talent met de juiste kennis, hij bruist van de plannen en energie, we kijken uit naar zijn komst.”
Patrick Goldsteen: “Werken voor enkele van Nederlands grootste merken die letterlijk als sinds mijn jonge jaren onderdeel van mijn leven zijn, is geweldig. Dat ik nu deze groep radioprofessionals mag helpen om de groei van de 538Groep door te zetten op digitaal gebied is een uitdaging waar ik naar uit kijk en ontzettend veel zin in heb.”
Goldstein was bij Playboy onder andere verantwoordelijk voor de digitale transitie van het blad naar een online omgeving. Eerder werkte hij in marketing- en digitale functies bij Sanoma. Hij wordt bij Playboy opgevolgd door Maarten Bloem.
Bron: 538Groep/Broadcast Magazine