Sky Radio marktleider in vrouwelijke doelgroepen
Sky Radio is het nieuwe jaar begonnen als markt- en bereiksleider in de doelgroep Vrouw 20-49 jaar. Het marktaandeel van het non-stop muziekstation in deze doelgroep steeg in december 2016-januari 2017 naar 16,8% ten opzichte van 14,7% in dezelfde meetperiode vorig jaar.
Hiermee laat de zender een stijging zien van maar liefst 14%. Binnen de doelgroep Vrouw 20-34 jaar steeg het aandeel van 15% naar 17,8% en in de doelgroep Vrouw 35-49 jaar van 14,5% naar 16,7%. In beide doelgroepen is Sky Radio ook bereiksleider. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK.
Sky Radio sloot 2016 af als markt- en bereiksleider in de doelgroep Vrouw 20-49 jaar en weet deze nummer 1 positie in het nieuwe jaar te verstevigen. In december werd Sky Radio omgedoopt tot The Christmas Station met non-stop de beste kersthits. Het muziekstation begon het nieuwe jaar met de We Like The 00’s Top 500.
Bron: Sky Radio/BM