Sky Radio start met interactieve abri's
Sky Radio start als eerste radiostation van Nederland in samenwerking met CBS Outdoor met social interaction abri’s. Dit zijn interactieve reclameposters met ingebouwde camera’s waarmee voorbijgangers een foto van zichzelf kunnen maken.
Hierbij kan een keuze worden gemaakt uit verschillende kerstuitingen. De gemaakte foto komt op de Facebookpagina van Sky Radio terecht en kan de volgende dag meteen worden gedeeld. CBS Outdoor is bedenker van deze vorm van buitenreclame.
Vanaf woensdag kunnen voorbijgangers of reizigers op verschillende plekken in het land gemakkelijk en snel leuke kerstfoto’s maken en delen. De interactieve abri’s staan verspreid door heel Nederland, en zijn op drukke punten in Eindhoven, Hilversum, Rotterdam, Tilburg en op Schiphol te vinden.
Dennis Kuzee, Marketing Manager Sky Radio: “De combinatie van onze kerstcampagne, abri’s en Facebook hadden we nog niet eerder gemaakt. Dat wachtend publiek zichzelf nu kan fotograferen en vervolgens kan plaatsen in onze sfeervolle kerst-visuals, zie ik als een interactieve en social toevoeging op onze al bestaande out of home campagne die Nederland deze periode siert.”
Bron: Sky Radio Group