Talpa Radio profileert zich
‘We zijn de radioheads en music maniacs. De moodmanagers en gangmakers die via de oren de weg zoeken naar onze luisteraars hun hart en ziel’.
Talpa Radio schreeuwt het van de daken: de combinatie van vier radiomerken wil the home of music entertainment zijn. Vorige week werd in Afas Live een spetterende presentatie gegeven voor business partners en adverteerders, waarbij de (gezamenlijke) kracht van 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica werd onderstreept. ‘We bereiken en beraken wekelijks meer dan zeven miljoen mensen. We zijn er altijd en overal; offline én online, on air én on demand’, luidde de boodschap.
CEO Menno Koningsberger: “We hebben laten zien hoe we onze vier merken gaan positioneren, zodat ze meer een eigen gezicht krijgen, minder tegen elkaar gaan concurreren en uiteindelijk hun bereik nog kunnen vergroten. Daarnaast gaan we een flinke slag maken qua digitalisering, zodat mensen ook 1 op 1 kunnen worden bereikt. We gaan daarvoor sterkere keuzes maken in muziekbeleid en programmering.”
Bron: BM