BM 388: 25 jaar RTL, IBC en Peter Lubbers
Broadcast Magazine 338, het oktobernummer, staat voor het groot deel in het teken van 25 jaar RTL Nederland. De speciale bijlage bevat onder andere een rondetafelgesprek over een kwart eeuw (non) spot adverteren, belicht RTL als veel meer dan een tv-bedrijf en laat Harm Taselaar en Joris van Lierop aan het woord over de nieuwsambities.
Verder is er uitgebreid aandacht voor de IBC, liefst vijftien pagina’s lang, en vertelt Peter Lubbers in het coverinterview hoe het is om van de zenderkant over te stappen naar een producent (Zodiak Nederland). Ook Jaap Jongbloed komt aan bod over de perikelen rond zijn programma Vermist.
De Broadcast Media Society over de voetbalrechten krijgt speciale aandacht, Robert Zaal reageert op de aanval van de Telegraaf op RNW (de Wereldomroep) en er is een onthullend verhaal over de tumultueuze beginjaren van de TeleVizier-ringen.
Nog steeds geen abonnee van Broadcast Magazine? Aarzel niet, klik hier en maak gebruik van onze speciale actie!