CANAL+ lanceert campagne Er zijn geen slechte keuzes
CANAL+ is gestart met de nieuwe campagne Er zijn geen slechte keuzes om de streamingdienst te promoten, waar live tv, sport, films en series eenvoudig te bekijken zijn in één app. Om deze propositie goed naar voren te brengen werd het reclamebureau BETC gevraagd een filmische campagne te maken, passend bij de kwaliteit van het product.
De regie van de campagne was in handen van Tom Green en de campagne werd geproduceerd door La Pac, in samenwerking met Stink Paris. Het creatieve concept is eenvoudig: een andere draai geven aan een van de meest iconische actiescènes: het klassieke bom-dilemma waarbij je moet kiezen tussen de rode of blauwe draad.
Hiermee wordt benadrukt dat er geen slechte keuzes zijn bij CANAL: ‘Wat je ook kiest, je zit altijd goed’. Met deze internationale commercial No Bad Choices zet CANAL+ de lijn van meeslepende verhalen voort. De campagne gaat eerst live in Nederland en wordt daarna in andere Europese landen uitgerold.
Donderdag startte de campagne in digital media (display, banners, linkads) en vanaf vandaag is de tv-campagne te zien via onder andere Talpa en Ster. Hiernaast zet CANAL+ ook outdoor en social media in. Het mediaplan is ontwikkeld in samenwerking met Havas, Brainlabs, Verve en Y Media Generation. Higuita Amsterdam en Verve zijn betrokken bij de Nederlandse bewerking van de campagne.
Bron: CANAL+ Group/BM