Dutch Media Week geeft kijkje in de toekomst van de media-industrie
De 8e editie van Dutch Media Week trapt af met de Business & Innovation Days, een tweedaags inspiratiecongres waarin de toekomst van de media-industrie centraal staat.
Op maandag 2 en dinsdag 3 oktober nemen experts de aanwezige mediaprofessionals tijdens paneldiscussies en interactieve sessies mee langs zowel het huidige medialandschap als de nabije toekomst van de media-industrie. Ook wordt vooruitgekeken naar verwachte ontwikkelingen en innovaties die de branche op de langere termijn zullen beïnvloeden en welke kansen er liggen op het gebied van data, content en tech.
Experts van onder andere Media.Monks, de NPO, Talpa en team Liquid gaan tijdens de Business & Innovation Days in op zowel actuele uitdagingen en ontwikkelingen als baanbrekende technologieën en revolutionaire trends die de media-industrie in de toekomst zullen vormgeven.
Tot de eerste sprekers die inmiddels zijn aangekondigd behoren onder andere Ezra Eeman, die in juni is aangetreden als directeur Strategie bij de NPO, Romar Bucur, Head of Business Development & Strategy bij Banijay, Dennis Kleyn, co-Founder van visual effects studio Planet X en Jim Stolze, Founder & advisor bij Aigency, digital agency for artificial intelligence.
Op dinsdag 3 oktober maakt ook het befaamde Cross Media Café deel uit van het programma. De Business Innovation Days vinden plaats op 2 en 3 oktober in het Instituut voor Beeld & Geluid in Hilversum en worden georganiseerd door Dutch Media Week in samenwerking met de ROM Utrecht Region en Media Perspectives. Voor zowel de passe-partouts als losse dagkaarten is nog een beperkt aantal early bird tickets (vanaf € 65,- excl. servicekosten) hier verkrijgbaar.
Kijk voor het volledige programma van Dutch Media Week op www.dutchmediaweek.nl.
Bron: Dutch Media Week/BM