Screenforce Day 2024: The Future of TV Advertising Amsterdam
woensdag 11 september 2024

Screenforce Day 2024: The Future of TV Advertising Amsterdam

Op dinsdag 24 september bundelen Screenforce en The Future Of TV Advertising, hét internationale congres over TV en video advertising, de krachten voor een nieuwe editie van Screenforce Day.

Na een aantal jaren van afwezigheid wordt de media- en marketingindustrie weer bijgepraat over alle ontwikkelingen op het gebied van Total Video tijdens Screenforce Day 2024: The Future Of TV Advertising Amsterdam.

Nationale en internationale sprekers
Tijdens een middagvullend programma in de Johan Cruyff ArenA wordt er door nationale en internationale gasten gesproken over de status van TV, nu en in de toekomst. Het is duidelijk dat er een verandering gaande is, maar de effectiviteit van TV is nog steeds onmiskenbaar. Want TV is veel meer dan alleen lineair kijken; TV is Total Video.

Twee events in één
Het programma van Screenforce Day bestaat uit twee delen; het eerste deel wordt ingevuld door The Future Of TV Advertising en gehost door Justin Lebbon. Kate Waters (ITV) vertelt hoe ITV zich zelf opnieuw heeft uitgevonden en Orlando Wood legt uit hoe je creativiteit kunt benutten om je commercial nog effectiever te laten zijn. In het panelgesprek What Advertisers Want! horen we van o.a. Andy Pilkington (Volvo) en Richard Brooke (Unilever) wat de industrie volgens hen de komende jaren moet aanpakken.

In het Local Heroes deel leggen onder andere Erik-Jan Koense (Hello TV) en Tessa Stehouwer (GroupM) uit hoe data hen helpt bij het maken van keuze voor de inzet van media. Marco Louwerens (Creatief adviseur) en Ralph de Beurs (RTL Nederland) betreden het podium om een kijkje te geven in de wereld van TV formats. De gastheer van Screenforce Day 2024 is Screenforce voorzitter Allard Ruyl (Talpa Network).

Meer informatie is te vinden op de website van Screenforce Day 2024, waar tevens aanmelden mogelijk is.

Programma
13.30 uur Ontvangst
14.00 uur Welkom
14.05 uur Deel 1: The Future Of TV Advertising
15.50 uur Break
16.20 uur Deel 2: Local Heroes
17.30 uur Afsluiting
17.35 uur Drinks & Bites

Over Screenforce
Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Haar doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce participanten op het gebied van public affairs. In Screenforce participeren de drie TV saleshouses Ster, Ad Alliance en Talpa Network.

Bron: Screenforce/BM

Bericht delen