Snepvangers wil af van bescheidenheid
Ivo Niehe is TV Show, punt uit? Zeker niet. Niehe Media heeft zich ontwikkeld tot serieuze speler in de producentenmarkt en is in de volle breedte actief. De directie? Natuurlijk naamgever Ivo Niehe en de enige vrouw met wie hij tien jaar geleden nog één keer voor zichzelf wilde beginnen: Carla Snepvangers.
In de nieuwe serie ‘vakvrouw’ in Broadcast Magazine bijt zij het spits af. Interviews geven was tot nu toe niet haar hobby. “Ivo is een bekend gezicht en naamgever van Niehe Media, maar tien jaar geleden startten we toch echt samen deze winkel. Vanaf dat moment, met z’n tweeën aan een grote houten tafel in Bussum, is er ontzettend veel gebeurd. We werken nu met een mannetje of zestig en zijn een relevante speler in de markt, daarbij hoort zichtbaarheid. Het is een bewuste keuze om nu meer naar buiten te treden en onszelf te laten zien. De TV Show is een ijzersterk merk, een instituut, maar we zijn zoveel meer. Eigenlijk hebben we ons te bescheiden opgesteld, mensen wisten niet wat we allemaal in huis hebben.”
Snepvangers en Niehe gingen op zoek naar een nieuwe werkplek. Dat werd de Kromhouthal in Amsterdam-Noord, pal aan het IJ, waar vroeger de fabrieksmotoren van Stork op volle toeren draaiden. “Nadat we in april van dit jaar verhuisden, stroomt er nieuwe energie; we bedenken, ontwikkelen en maken zoveel meer dan voorheen. Er is meer licht en ruimte ontstaan, letterlijk en figuurlijk.”
Het complete interview met Carla Snepvangers is terug te vinden in het novembernummer van Broadcast Magazine. Nog steeds geen abonnee? Klik hier en maak gebruik van de speciale abonneeactie!
Bron: Broadcast Magazine