TMG geeft tijdschrift Wendy uit
Wendy van Dijk en Telegraaf Media Groep (TMG) gaan het project ‘Wendy – Een zoektocht naar geluk’ verder ontwikkelen. Het zal niet alleen een voortzetting zijn van het initiatief dat Van Dijk een jaar geleden met haar magazine Wendy nam, er zal ook een verbreding naar een compleet uitgeefplatform plaatsvinden.
Van Dijk: “Door het succes van onze zoektocht naar geluk en de positieve reacties van zowel de lezers als de adverteerders hebben we besloten het initiatief op volle kracht voort te zetten en uit te breiden. Ik ben blij dat we nu met de kennis en ervaring van TMG nieuwe stappen kunnen zetten. We gaan van 4 naar 6 nummers per jaar in 2016, en we maken daarnaast een Moederdagspecial. Bovendien gaan we de titel ‘Wendy Gezond’ introduceren. Ook gaan we vanzelfsprekend door met Wendy online. Na een uitgebreide oriëntatie, hebben we voor TMG gekozen, omdat het bedrijf het meest brede idee ontwikkelde over de samenwerking en een goede visie gaf op de toekomst.”
Het eerste nummer dat uit deze nieuwe samenwerking voortvloeit, komt 17 maart 2016 uit. De dagelijkse leiding van Wendy blijft in handen van hoofdredacteur Robert Heukels en art director Anneke Krull, die een jaar geleden het visuele concept van Wendy ontwierp.
Bron: TMG/Broadcast Magazine