Nieuw logo voor Boomerang
Vanaf februari is kinderzender Boomerang opengesteld voor advertising voor de Nederlandse markt. Triade Media is nu de exclusieve verkoopagent van de zender. Triade Media vertegenwoordigt al een aantal jaren Cartoon Network, tevens onderdeel van Turner Broadcasting.
Turner Broadcasting System heeft vorig jaar aangekondigd dat Boomerang, de tweede flagship kinderzender, opnieuw wordt gelanceerd als een wereldwijd, volledig geanimeerd en op de jeugd gericht netwerk. De herpositionering houdt vast aan de line-up van tijdloze en hedendaagse cartoons die geschikt is voor de hele familie. Boomerang is in Nederland te ontvangen bij Ziggo, UPC, KPN, Canal Digitaal, Caiway en Delta.
Het uitzendschema van Boomerang wordt gekenmerkt door tekenfilmfavorieten zoals Tom & Jerry, Looney Tunes, Garfield en Scooby-Doo die uit ’s werelds grootste animatiebibliotheek afkomstig zijn – Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network en MGM Studios met televisieseries, specials en bioscoop- en korte films.
Samen met een reeks nieuw verworven hedendaagse producties die door studio’s van over de hele wereld zijn gemaakt, introduceert Boomerang ook een nieuwe on-air look en biedt de zender voor de eerste keer exclusieve en originele content aan via zijn 13 internationale feeds.
Boomerang stapt in Nederland en Vlaanderen over op een volledig Nederlandstalige feed, tegelijkertijd met de introductie van de nieuwe look en het logo van Boomerang.
Bron: Triade Media/Broadcast Magazine