Archief als kloppend hart
Normaal werk ik op woensdag vanuit huis, maar deze week is natuurlijk anders dan anders, dus ben ik vandaag op kantoor. De laatste zaken voor de livegang van onze rebranding morgen ronden we vandaag af.
We hebben aan collega’s gevraagd vandaag thuis te werken, aangezien we de toegangspassen moeten vernieuwen. Ook wordt ons pand vandaag voorzien van het nieuwe logo, dus mocht je vanmiddag langs rijden, kijk dan vooral even naar rechts. Je kunt het niet missen.
Vanmiddag heb ik overleg met Mønaerk, een jonge creatieve studio. Ik ken ze door de fantastische filmpjes die ze voor Ajax maken. Hun werk prikkelt en spreekt tot de verbeelding, iets wat wij graag terug willen zien in de nieuwe brandfilm die zij voor ons aan het maken zijn.
Ze ontwikkelden daarvoor een spannend concept met ons archief als kloppend hart. Dat klinkt wellicht niet zo sexy, maar ik kan je verzekeren dat dit wel degelijk het geval is! Met de regisseur en producent zetten we vanmiddag de puntjes op de i, zodat ze zo snel mogelijk kunnen gaan filmen.
Verder buig ik me vanmiddag over de marketingcampagnes in aanloop naar de opening van ons nieuwe Mediamuseum medio oktober. Ik ben ongelooflijk blij dat Sosha Duysker, na onze serie ‘Wauw van de Bouw’, ook nu weer wil meewerken aan deze campagnes. Wat een vakvrouw! Niet voor niets heeft ze twee jaar geleden de Philip Bloemendal Prijs gewonnen.
Jennemiek Leijssen
Corporate communicatiemanager Beeld & Geluid
De week van Jennemiek Leijssen
-
ΜaandagNieuwe merkidentiteit
-
DinsdagPuntjes op de i
-
WoensdagArchief als kloppend hart
-
DonderdagD-Day
-
VrijdagVolgende milestone