Hier is het feestje
Je moet nooit de gelegenheid laten liggen om een feestje te vieren en dus proosten we vanochtend – met hartstikke hippe gembershots – op de lancering van de nieuwe LINDA.meiden.
Ons geweldige Meiden-team heeft de afgelopen maanden keihard gewerkt aan een extra dik, extra groots magazine, dat vanaf nu niet meer zes keer, maar vier keer per jaar zal verschijnen (we gaan meer de focus leggen op online content). Uit panelonderzoeken onder onze doelgroep bleek namelijk dat onze lezeressen dol zijn op LINDA.meiden, maar vaak geen tijd hebben om het hele magazine te lezen. En dat ze graag een tijdschrift kopen dat prachtig op hun coffee table kan liggen pronken.
Daar hebben we nu gehoor aan gegeven met een beeldschoon nieuw ‘less is more’-concept. De hele vormgeving is op de schop gegaan, we hebben nóg meer interviews gedaan, boeiende leesverhalen verzameld en geweldige fotoshoots gerealiseerd. Kortom: LINDA.meiden is volwassen geworden (al blijft de doelgroep gewoon millennials en Gen Z).
Ook leuk: lezeressen krijgen voortaan altijd iets extra’s bij een nummer. In deze eerste editie nieuwe stijl is dat een bijlage waarin Pien van het populaire insta-account @pienlaathaaretenzien haar favoriete recepten en keukentools en -hacks deelt. Het voelt na ontelbare uren vergaderen, brainstormen en overleggen bijna onwerkelijk om nu de nieuwe LINDA.meiden in handen te hebben. Er wordt op onze redacties altijd keihard gewerkt en juist daarom proberen we ook regelmatig bij onze successen stil te staan.
Karin Swerink
Algemeen hoofdredacteur LINDA.
Foto: Marc de Groot