Marketingman
Bonjour lezers van BM De Week Van,
Deze ochtend begint met een rondje sportschool, gevolgd door een rondje marketing. Zoals altijd is vrijdagochtend een vast moment waarop mijn collega Petra mij bijpraat over afgeronde, lopende en komende marketingcampagnes.
We evalueren de recente campagne die wij speciaal voor Telenet in België, alweer voor het derde jaar, mochten maken rondom de kerst- en nieuwjaarszender La Chaine du Père Noël. Deze pop-up kinderzender was ook dit jaar weer een daverend succes. Verder bespreken wij een aantal campagnes voor Mezzo, de prachtige zender met klassieke muziek, jazz en dans.
Ik ben iedere keer weer trots om promotie voor onze zender te horen op NPO Radio 1 en NPO Radio 4. En zeker ook trots bij het zien van de fantastische print en online advertenties. Ook is de fijne samenwerking die wij hebben met het magazine Luister hierbij voor ons ontzettend waardevol. De doelgroep sluit perfect aan op de doelgroep van Mezzo.
Verder zijn de voorbereidingen voor de promotie van ons Afrikaanse zenderpakket in België in volle gang. En ook zijn er al plannen voor een nieuwe campagne van Mezzo in maart. Flink wat stof om over te brainstormen dus.
Het begin van de middag is ingeruimd voor een salesoverleg vermomd als lunch met een van de grote Nederlandse distributeurs, waarna we aan het einde van de middag de week gezellig met het team afsluiten, ook al is dat op afstand. Nog even bijkletsen en onder het genot van een drankje horen wat de plannen zijn voor het weekend.
Het was erg leuk om jullie deze week mee te mogen nemen met de dingen die mij dagelijks bezighouden. Wil je mij iets laten weten? Ik ben bereikbaar op menno.hidajattoellah@thematv.com.
Happy weekend iedereen!
Menno Hidajattoellah
MD THEMA Northern Europe, a Canal+ company
De week van Menno Hidajattoellah
-
ΜaandagDistributieman
-
DinsdagCorporate man
-
WoensdagReclameman
-
DonderdagMulticultiman
-
VrijdagMarketingman