Net werken
Toch altijd even spannend of het allemaal weer gaat lukken en de bezoekers tevreden zijn, maar de balans sloeg gisteravond uit naar de goede kant: de Holland Beach Party was een groot succes.
Het mag als bekend worden verondersteld: BM/FC Klap organiseert de laatste jaren tijdens MIPTV in april een ‘aangeklede’ borrel voor de Nederlandse delegatie in Cannes, inclusief oer-Hollandse boerenkaas, bitterballen en natuurlijk ijskoude pijpjes bier van het bekendste exportmerk dat we hebben. En dat alles in typisch Zuidfranse sfeer, dus in een mooie strandtent, met (meestal) prachtig weer en een zeer vriendelijke, bekwame bediening – jazeker, dat kan hier ook…
Dit voorjaar hadden we met 320 bezoekers een record te pakken. Om dan een half jaar later, op veler verzoek trouwens, ook tijdens MIPCOM een Hollands feestje te bouwen, was dus best een gok. Maar die bleek gisteren prima uit te pakken, want de teller stond na afloop op 290 bezoekers. Ze hadden weer genoten van uitstekende omstandigheden, met ditmaal zelfs een sfeerverhogende chique ‘partytent’ met kroonluchters die aan Plage Royale was geplakt.
En genoten van elkaar natuurlijk, want het succes van de Holland Beach Party valt of staat niet alleen met het aantal mensen dat zich laat zien, maar ook met het niveau van het bezoek. En dat was hoog, want alle toppers uit alle geledingen van de Nederlandse media-industrie, publiek en commercieel, stonden zij aan zij met elkaar het glas te heffen. Een hartverwarmend gezicht, waarmee netwerken net werken werd, zoals het hoort. Wat de organisatie betreft voor herhaling vatbaar, dus in 2018 mikken we weer op twee Holland Beach Party’s! U kunt zich vast aanmelden als sponsor…
Jeroen te Nuijl
Hoofdredacteur BM