Permanente flexibiliteit
Online interactieve communicatie heeft een definitieve plek veroverd in de marketing- en communicatiemix van bedrijven. Tegelijk willen organisaties toenemende autonomie: ze willen zelf bepalen hoe vaak en wanneer deze vorm van communicatie plaatsvindt.
De afgelopen periode zien we dan ook een explosieve groei van in het aantal inhouse studio’s dat we voor onze klanten realiseren om zo zelf de regie in eigen hand te hebben en flexibiliteit te creëren met het comfort en de herkenbaarheid van de eigen omgeving en de continuïteit in kwaliteit tot gevolg.
Naast het hebben van een first party datastrategie en de eindeloze mogelijkheden van online interactiviteit, is het besluiten om het podium een structurele plek binnen je organisatie te geven een bevestiging van het serieus nemen van je verhaal, het gesprek.
Ik ben er trots op dat Rabobank Nederland recent voor Online Seminar heeft gekozen om een volledige state-of-the-art inhouse studio te realiseren en de online interactieve uitzendingen voor haar rekening te nemen. Juist omdat zij de flexibiliteit willen om op elk moment van de dag te kunnen kiezen om interactieve communicatie aan te gaan met collega’s, (business)partners of klanten en dat op een consistente wijze willen doen. Op deze manier kan nog meer de focus worden aangebracht op de inhoud, het verhaal.
Je wilt een persoonlijk verhaal vertellen, vragen beantwoorden. En zo snel mogelijk feedback krijgen. Je organisatie een gezicht geven. Weten en horen wat er echt speelt. Elk verhaal is uniek, daarom is maatwerk zo belangrijk. We krijgen het voor elkaar of gaan net zolang door totdat het lukt. Alleen samen kun je succesvol zijn of worden. Daarom zoeken we elkaar op en zijn we geïnteresseerd in elkaars ideeën. Het meeste uit je verhaal halen door het verbinden van slimme inzichten aan technologie.
Bedrijven zouden alleen maar de beste service en ervaring willen moeten bieden. Ik ben ervan overtuigd dat als je blijft proberen, leren en ontwikkelen en je je technologie gebruikt die je in staat stelt altijd en overal jouw verhaal te vertellen, echt in gesprek te gaan, succes het enige resultaat is. Mensen verder brengen of juist dichterbij, ambassadeurs van elkaars verhaal.
Deze week stond in het teken van mijn verhaal, ik ben nieuwsgierig naar de verhalen die er nog meer te vertellen zijn.
Peter Markus
Manager Strategic Partnerships bij Online Seminar
De week van Peter Markus
-
ΜaandagVerbinding
-
DinsdagGrootste community van Nederland
-
WoensdagHybride werkelijkheid
-
DonderdagEigen data eerst
-
VrijdagPermanente flexibiliteit