Volgende milestone
De vlag werd gisterochtend figuurlijk gehesen, want vanwege de storm ligt hij nog gestreken en wel in de kast te wachten op het moment dat hij ons voorplein kan opvrolijken. Toch een spannend dag! Gelukkig werkte alles zoals we het bedacht hadden, door het harde werk van zoveel betrokken collega’s.
Vandaag kom ik een beetje op adem en werk ik vanuit huis. Gelukkig dient de volgende milestone zich alweer aan, hoewel we ook daar al lange tijd mee bezig zijn: de marketing en communicatie rond de opening van ons nieuwe Mediamuseum. De meeste meubels zijn inmiddels geplaatst, de hardware wordt as we speak geïnstalleerd en een groot team aan collega’s en partners werkt hard aan de mooiste content voor de software. Ik kan niet wachten tot alles samenkomt! De verwachting is dat we deze zomer de eerste onderdelen kunnen gaan testen, voor we medio oktober openen voor het grote publiek.
Ik kan je beloven dat ons Mediamuseum een hoogst persoonlijk avontuur voor jong en oud zal worden. Met meer dan vijftig interactieve installaties, verdeeld over vijf zones, spelen we met ons museum in op de behoeftes die media vervullen. Namelijk: Informeren, Spelen, Delen, Verkopen en Vertellen.
Iedereen maakt een eigen rondreis door het museum en ontdekt op een speelse manier hoe we leven in én met media. Het museum neemt de bezoeker mee in de ontwikkelingen in de wereld van media en laat zien hoe media werken. Daarnaast hebben we straks een spiksplinternieuwe medialounge, toegankelijk in ons atrium, waar je kunt blijven grasduinen in ons archief.
Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de marketingcampagnes en liggen de eerste concepten op tafel voor een grootse opening. Het worden spannende, maar o zo leuke maanden!
Jennemiek Leijssen
Corporate communicatiemanager Beeld & Geluid
De week van Jennemiek Leijssen
-
ΜaandagNieuwe merkidentiteit
-
DinsdagPuntjes op de i
-
WoensdagArchief als kloppend hart
-
DonderdagD-Day
-
VrijdagVolgende milestone